Delta på Länsförbundets stämma 6 maj!

Länsförbundet i Norra Älvsborg håller länsstämma den 6 maj i Västra Tunhems Hembygsdsgård vid södra Hunneberg. Som medlem i föreningen är du varmt välkommen att delta!

Vi samlas kl.10 för att börja dagen med smörgås och kaffe/te. Ca kl. 11 är det dags för sedvanliga årsmötesförhandlingar och 12.30 serveras lunch. Alla medlemmar är välkomna men det är bara ombud för kretsarna som har rösträtt.

Efter lunchen gör vi en gemensam utflykt till Hunnebergs närliggande rasbranter med guiden Fredrik Svensson som berättar om Platåbergens Geopark.

Välkommen att delta oavsett bakgrund i föreningen!

Anmälan till stämman görs senast 4 maj till Thomas Ögren via e-post (thomasogren7@gmail.com ) eller tel. 0733456663.

Vägbeskrivning: från riksväg 44 sväng av mot Vargön vid trafikplats Hullsjön och sen står det skyltat Hunneberg första åt höger.

Hoppas vi ses där!