Dags för årsmöte 22 februari!

Nu välkomnar vi ALLA MEDLEMMAR på årsmöte med Naturskyddsföreningen i Alingsås!
– Tisdag 22 februari kl 18.30- 21.00
– Plats: Studiefrämjandets lokaler i Alingsås på Kolavägen 2A. (Mötet arrangeras fysiskt då restriktionerna nu har släppt.)

Först blir det förhandlingar. Därefter gott fika och som avslutning

ett trevligt bildföredrag av ordförande Mats Andersson om Naturupplevelser under 2021 runt sjöarna Mjörn och Anten.

Mötet är ett utmärkt tillfälle för dig att få större inblick i föreningens arbete eller få veta mer om hur man kan engagera sig i såväl styrelse som arbetsgrupper (t.ex. Skogsgruppen och Plangruppen).

Lämna gärna in motioner och kom med önskemål till verksamhetsplanen. Hör också gärna av er till valberedningen om ni själva vill delta i föreningsarbetet eller har förslag på personer som du anser bör bli förtroendevalda.

Kontaktuppgifter valberedning:
Fredrik Åstrand, 070-2248669, fredrik.astrand@ live.se
Viveca Johansson, 0709-625884, viveca.aceviv@telia.com

Mer information med verksamhetsberättelse, revision mm kommer efter hand ligga här på hemsidan.

Välkomna alla medlemmar!

Kontakt: Mats Andersson, 0706-18812