Kretsstämma/årsmöte tisdag 18/2 – en chans att engagera sig!

Varmt välkomna på årets kretsstämma/årsmöte tisdagen 18/2. Mötet hålls i Brunnsgårdens samlingslokal.

Klockan 18:00 bjuder vi på mat/fika, sedan startar mötet 18.30. Om du vill ha mat, anmäl dig samt eventuella matpreferenser via vår mail; alingsas@naturskyddsforeningen.se eller på telefon till Pernilla; 0322-63 66 16 eller Siri; 076-766 80 50.

Årsmöteshandlingarna finns på plats att få. Natur- och miljöpris kommer att delas ut.
Observera mötesdagen (tisdag), plats och datum (18/2) då ett litet skrivfel hade smugit sig in på baksidan av det tryckta programmet.

ENGAGERA DIG!
Valberedningen söker som vanligt intressenter till styrelsearbetet och andra uppdrag. Anmäl gärna ditt intresse att hjälpa till, eller nominera någon, till fredrik.astrand@live.se 0766-376348 och viveca.aceviv@telia.com 0709-625884
Vi har också intresse- och arbetsgrupper för till exempel en nystartad klimatgrupp, skogsgrupp, plangrupp för yttrande kring byggnation med mera, Natursnokarna (barnverksamhet som söker en ledare till), slåttergruppen, Brobackagruppen med mera. Kontakta gärna utsedd kontaktperson som anges i programhäftet och här på hemsidan.

Välkomna!
Styrelsen, Naturskyddsföreningen Alingsås